اینجا موضوع آزاد است ...

اینجا موضوع آزاد است ...
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ililogo


   فایل های صوتی کتاب های زبان کانون رو براتون آماده کردم . واقعا برای یادگیری زبان اونم تو کانون ضروریه. امیدوارم مفید باشه و لذت ببرید .




  Pre-Intermediate 3

دانلود کل track ها در یک فایل فشرده

دانلود track ( یک + دو + سه + چهار + پنج + شش + هفت + هشت )

  Pre-Intermediate 2

دانلود کل track ها در یک فایل فشرده

دانلود track ( یک + دو + سه + چهار + پنج + شش + هفت + هشت )

  Pre-Intermediate 1

دانلود کل track ها در یک فایل فشرده

دانلود track ( یک + دو + سه + چهار + پنج + شش + هفت + هشت )



۹۳/۰۶/۲۱

نظرات  (۳۸)

می گم این الان پولی هستیش ؟

 

سلام
این مسخره چیه 
اصلا می زنی رو لینک ها چیزی دانلود نمی کنه 
🥴

سلام!
دوستانی که موفق به دانلود نشدید:
۱. روی بخش بالای دکمه‌ی مربوط به دانلود کلیک کنید
۲. سپس روی دکمه ی دریافت کلیک کنید
۳. در این مرحله فایلی دانلود میشه که پسوند اون  exe. هست
۴. از کلیک کردنن روی فایل دانلود شده خود داری نمایید
۵. روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی extract here را انتخاب کنی
۶.فولدری حاصل میشود که میتوانید از وویس های درون اون استفاده کنید

امیدوارم به کارتون بیاد
 

این چیه مسخره

رو قسمت بالایی دانلود بزنین تا براتون بیاد ن پیایین 

صفحه رو بزرگ کنین یک خطی هست از اون ب بالا باید کلیک کنین

کدوم گوریه پس فایل صوتی ؟😒

فایل لغات رو کجا گذاشتید دفعه قبل دیدم الان نیس :(

 

۱۳ مهر ۹۸ ، ۱۶:۴۴ پیمان ضرغام

این اون سی دی نیست که من میخوام😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🤪😡😡😡

با تشکر فراوان
afri alie
تلفضاش درست نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ۴ تا فیلم ببینی میبینی کاملا هم صحیح است
به آقای غلامی می گم که تلفظاش حرف نداره من از ELE2 دارم ازش استفاده می کنم
حالا هم Advance2 هستم
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۲۹ آرسپیدوسکانتی
20
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۲۵ سینا غلامی-رشت-تختی
تلفظ هایش اصلا درست نیست
اعصاب آدم خرد می شود
سلام 
من فایل دانلود کردم ولی باز نمیشه . با برنامه unrar  هم امتحان کردم باز نشد . توضیح بدید جریان این فایل چیه؟
واقعا عالی ممنون
چرا دان نمیشهههههه؟ فقط تو لود میمونه تو همه سایت ها هم اینطوریه....
نمیشه چرا

با سلام و احترام
هر چه تلاش تلاش می کنم که فایل    per-intermediate 1   را دانلود کنم که بر روی فلش داشته باشم موفق نمی شوم
با احترام
دانلود نمیشع
دستت درد نکنه
ممنون عالی بود
تشکر به خاطر این سایت
دوستان ... این فایلو باید روی کامپیوتر یا لپ تاپ باز کنید.
فرمتش exe هست
اگر باز نمیشه  نرم افزار winrar رو نصب کنید تا فایل از حالت فشرده خارج بشه
چرا
دانلود میشه ولی باز نمیشه عنتر
چرا فایلهای high رو نذاشتین.کامل بذارید ک بدرد همه بخوره
عالی بود...خیلی کمکم کرد...مرسی
سلام ببخشید این فایل ها شامل listening ها هم میشه ؟
ممنون عالی بود
20
واقعا ک 
دان میشه اما باز نمیشه؟فازش چیه؟ی چیز درستی بذار تا همه بتونن استفاده کنن واقعا ک
سلام
سپاس فراوان از اپلود فایل های مفید
در صورت امکان لطفا فایل متن کتابهای pre intermediate  رو بزارید
ممنون
بابت فایل های صوتی یک دنیا ممنون.

خسته نباشید و موفق باشید
سلام.پس چرا هر کار میکنم دانلود نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید میشه فایل صوتی inter 1 به بعد رو بگذارید؟
Tnx ;-)
مرسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ãäæ
صقحه اصلی
درباره وبلاگ
ارسال مطلب
ÇÑÓÇá ãØáÈ