اینجا موضوع آزاد است ...

اینجا موضوع آزاد است ...
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


 High Intermediate 3

 دانلود کل track ها در یک فایل فشرده

 High Intermediate 2

 دانلود کل track ها در یک فایل فشرده

 دانلود track ( یک + دو + سه + چهار + پنج + شش + هفت + هشت + نه + ده )

 High Intermediate 1

دانلود کل track ها در یک فایل فشرده

دانلود track ( یک + دو + سه + چهار + پنج + شش + هفت + هشت + نه + ده )

دانلود High-Intermediate 1 Mini-dictionary

توجه: فایل Mini Dictionary به فرمت ISO می باشد، شما میتوانید با استفاده از نرم افزار UltraIso یانرم افزار های مشابه، فایل ایمیج را باز کرده و روی یک سی دی خام ضبط کنید.

نظرات  (۲۲)

۲۷ مهر ۰۰ ، ۲۲:۱۹ یه بنده خدا بدبخت

من از داره دنیا یه کامپیوتر داشتم ک خراب شده و نمی تونم سی دی می دی توش بزارم این فایلام ک خدا خیرتون بده دانلود نمیشن اگه میشه بهش رسیدگی کنین تو رو خدا

kiri.andar.kiri

چرا ارور میده؟؟:/

خواهش میکنم درستش کنید خییییلی واجبه لازمش دارم🥺😭😭😭

سلام 

مرسی از سایت خوبتون

من دو سه هفته پیش دانلود کردم یه سری فایلا رو ...اما الان دو سه روزه هیچ فایلی دانلود نمیشه...میشه پیگیری کنید لطفا🙏🏽

نام موزیک کانون چیست

 

کسی فاینال منو میده

فایل پی دی اف کتاب ها وجود داره میشه دسترسی داشت؟؟؟
برای ترم high3 دانلود ترک ها به صورتجدا جدا رو بزارید لطفا
سلام من میتونم فایلارو دانلود کنم ولی بازنمیشه توی گوشی بای چکار کنم؟
چرا دانلود نمیشه! 
۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۲:۵۹ احسان نیک بین
با سلام. وقت بخیر. من سال 83 ای اینرمدیت های کانون رو پاس کرده بودم. الان که دوباره برگشتم وسه مرور و دنبال فایلهای صوتی بودم می بینم خیلی با کتاب اون موقع تطابق کامل نداره. مثلا واسه های اینترمدیت 1 درس اولش همونه ولی درس 2 فایل صوتی اینجا درس 3 کتابیه که من دارم و واسه اون موقع بوده. آیا کتب تغییر کردن؟؟؟
چرا دانلود نمیشه؟
فایلهای صوتی high2 رو نمی تونید با گوشی باز کنید چون  exeاند
سلام فایل صوتی Progress toward ILI examinations: basic 2 کتاب 
کس دارد 

ببخشید برای advance 3 هم می شه بزارید
بهتر ازین نمیشد مرسییییی
سلام این فایل صوتی با چه برنامه ای باز میشه  هر چی میکنم باز نمیشه ....؟
بچه کلید راست کنید بعد open in new tab رو بزنید و بعد ادامه دانلود رو بزنید از اونجا دانلود کنید
برای high 3 رو هر کاری می کنم دان نمیشه !!!!!

فایلهای صوتی با چه برنامه ای خونده میشن هر نرم افزاری نصب میکنم نمی تونه باز کنه فایل رو
سلام
میخوام تو آزمون جذب مدرس کانون زبان شرکت کنم 
مواد آزمون کتبی و بخصوص بخش شنیداری از چه منبعی هست
سلام.به این میگن سایت.هر چی که دنبالش میگشتم و اینجا دیدم.ممنون از زحماتتون دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ãäæ
صقحه اصلی
درباره وبلاگ
ارسال مطلب
ÇÑÓÇá ãØáÈ